Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku

Wymagane dokumenty

       Niezbędne dokumenty, które należy dołączyć do wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego:

1. wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (potwierdzony przez zarządcę lokalu);

2. deklaracja o wysokości dochodów wnioskodawcy i wszystkich członków gospodarstwa domowego;

3. zaświadczenia potwierdzające osiągnięte dochody zgodnie z wypełnioną deklaracją dochodową;

4. druk – analiza sytuacji materialnej gospodarstwa domowego wnioskodawcy ubiegającego się o przyznanie dodatku mieszkaniowego;

5. informacja zarządcy dotycząca wydatków za mieszkanie z miesiąca złożenia wniosku.

 

      Niezbędne dokumenty, które należy dołączyć do wniosku o przyznanie dodatku energetycznego:

1. kopie umowy kompleksowej lub umowy sprzedaży energii elektrycznej zawartą z przedsiębiorcą energetycznym (orginał do wglądu),

2. decyzję przyznającą dodatek mieszkaniowy (do wglądu).

 

 

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Wrzesień 2018
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Imieniny